Reidar Svedahl
  • Skriv ut

Reidar Svedahl

Reidar Svedahl beskriver sig själv som en klok norrman med ett stänk av galenskap. Åhörarna brukar å sin sida ge honom toppbetyg som en positiv, kreativ, nytänkande person som skapar motivation, arbetsglädje och entusiasm.

Reidar föreläser framförallt om det som rör relationer med människor i företag. Hur man blir duktig på service. Hur man motiverar och entusiasmerar kollegor och/eller anställda. Hur man bygger upp och odlar relationer med olika intressenter. Hur man bygger och stärker varumärken.

SERVICE TILL TUSEN
I början av 2000-talet var Reidar turistchef i Norrköpings kommun. Hans mål var att förbättra besökarnas intryck av Norrköping, så att de gärna ville återvända som turister, boende eller företagare.
Som en av åtgärderna bestämde han sig för att samla 1000 personer och prata om service – därav namnet ”Service till tusen”. Arrangemanget blev så lyckat att Reidar framfört ”Service till 1000″ vid mer än 100 tillfällen runt om i Sverige.

Språk
Svenska – engelska – norska

Nyckelord i samband med Reidar Svedahl

Inspiration, motivation, medarbetarskap, arbetsglädje, service, marknadsföring, föreläsare, moderator, talare, kundservice, medarbetarskap

  • Anders ”Ankan” Johansson
    10 januari - Hylte
  • Petra Lundström
    15 januari - Stockholm
  • Maria Wetterstrand
    22 januari - London
  • Lars JO Larsson
    23 januari - Stckholm
  • Maria Wetterstrand
    23 januari - London
  • Björn Eriksson
    30 januari - Östersund