Kaj Runelund
  • Skriv ut

Kaj Runelund

Kaj Runelund är coach, konsult, terapeut och författare till den populära boken Varumärkestango, fem steg till ett starkt internt varumärke.

Han beskriver sig själv som hälften Philip Kotler och hälften Dr Phil och grundar sin varumärkesfilosofi på lika delar marknadsföring och psykologi. I mötet mellan dessa discipliner skapas intressanta möjligheter till kommunikation som sin tur skapar goda relationer till t.ex. ett företag, menar Kaj.

Själv har han över 20 års erfarenhet av kommunikation, marknadsföring, coaching, personligt varumärke, utbildning, både som VD, entreprenör och projektledare.

Nyckelord i samband med Kaj Runelund

Varumärken, kommunikation, marknadsföring, föreläsare, talare, utbildare.

  • Anders ”Ankan” Johansson
    10 januari - Hylte
  • Petra Lundström
    15 januari - Stockholm
  • Maria Wetterstrand
    22 januari - London
  • Lars JO Larsson
    23 januari - Stckholm
  • Maria Wetterstrand
    23 januari - London
  • Björn Eriksson
    30 januari - Östersund